RENGØRINGSTJEKLISTE

Lejer er ansvarlig for rengøring inden aflevering. Omkostninger i forbindelse med mangelfuld rengøring betales af lejer.

 

Køkken

 Opvaskemaskine renset m.v. - følg de opsatte anvisninger, så den er klar til de næste lejere.
 Komfurer og ovne tømt og rengjort.
 Kaffemaskine pose tømt, kande skyllet og maskinen tørret af.
 Køleskab, hylder, bund og grønsagsskuffer rengjort.
 Bordplader og vaske – rengjorte.
 Gulvet støvsuget og evt. vasket.
 Køkkengrej vasket og stillet korrekt på plads.
 Service vasket og stillet på plads og talt op for om der mangler noget.
 Skraldespand tømt og ny pose i.

 

Salen 

 Borde og stole sat som ved modtagelsen af lokalet og med 6 stole ved hvert bord.
 Gulvet støvsuget og evt. vasket.

 

Toiletter på begge etager og gang

 Skraldeposer og hygiejneposer tømt.
 Toiletkummer og håndvaske tørret af.
 Gulve støvsuget.

 

Terrasse og Udendørs 

 Bordbænkesæt og parasolfod rengjort.
 Skrald samlet op og evt. opsatte æresporte er nedtaget. 

 

Generelt

 Vinduer og døre lukket og låst, lys slukket og nøglen afleveret.
 Afregnet eventuelt ødelagt service og inventar.